Kallt

Idag har jag varit på birsta och slagits med en massa folk, eller det gick ganska bra faktiskt det som tog mest tid var att ta sig från farmor och farfar ner till stan, så jag tänkte till då och tog timmervägen efter att jag hade dumpat Joss. När jag kom hem så tänkte jag vara snäll och skotta vår parkeringsplats, vilket jag gjorde skottade även platserna brevid vår.

Det skulle jag nog inte ha gjort, för han i röda volvon sa till mig hade du inte kunnat skotta lite bättre? Va fan här försöker jag vara snäll och skotta åt han, men näe det ska jag aldrig göra om iallafall. Han kan väl inte ha varit så dum så han trodde att jag jobbade här, för jag tror inte en sån som skottar snö går omkring i stövlar och leggins för då fryser den ihjäl efter en stund.

Träffade Mörtsjö när jag stod och skottade, hon hade varit och tatuerat sig, fyra tassar på högerarmen tror jag det var. Nu hör jag traktorn, var väl på tiden nu när jag redan har skottat.


Kommentarer
fabbopelle

Hehe Mörtsjö tatuerat sig, en tuff brud han har LK ;)

Otack är världens lön, skotta aldrig mer åt mannen med den röda volvon.

2008-12-22 @ 16:37:50
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0