JULLOV

Japp då var det jullov då =) Idag har vi haft den årliga NV-pysseldagen. Min grupp hade noll fantasi så jag satt och lekte med tandpetare, ärtor och pepparkakor och tillslut så hade jag gjort något som såg ut som ett fallfärdigt stall, hur som helst så vann vi, tror att domarna var fulla eller nåt. Var även till Sture och bytte till mental träning som individuelltval.

På serveringen så fick vi igen provet, bara två fel det tackar man för, och ett MVG i betyg, det kanske säger klassen på den kursen? VI fikade bara och sen fick vi gå hem, och då var det jullov för hela slanten, åkte till farmor och farfar och fick middag där =)



Kommentarer
fabbopelle

Grattis till MVG i servering, nu vet vi vem som får sköta om serveringen på julafton ;)

2008-12-19 @ 09:33:47
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Moster

Och juldagen ;)

2008-12-19 @ 17:42:19
Anonym

Haha hos Sandströms behövs det ingen som serverar för det är uppätet innan det kommer fram till bordet :P Och på juldagen är det väl lillis som sköter allt :P Så jag ska nog klara mig från att servera.

2008-12-19 @ 18:39:43
stefan

man får gratta till mvg.

2008-12-19 @ 19:19:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0