Hur får ut pengarna?

Idag så vaknade jag halv två, kände mig fortfarande trött, men kände samtidigt paniken över att inte ha klivit upp än, så klev upp och då ringde mamma och sa att de var påväg hem, så jag gjorde mig klar och vi åkte ut till birsta där jag handlade lite kläder, dock inte så mycket eftersom jag fick panik av allt folk.

Åkte till farmor och farfar och hjälpte farfar med hans julklapp, sen åkte jag hem och gjorde ingenting och det gör jag fortfarande, tror att jag snart ska gå och lägga mig, måste ju börja vänja kroppen om jag ska orka upp fyra på måndag, vilket just nu är tiden jag brukar gå och lägga mig.




Kommentarer
fabbopelle

Haha tänk om Borg får syn på dina svarta pengar, då kanske han konfiskerar dom så han kan betala sin barnpiga med dom.

2008-12-28 @ 07:40:05
URL: http://lokpelles.blogg.se/
stefan

det är därför du ska till norge,du ska tvätta dom:)

2008-12-28 @ 10:50:07
victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 10:59:37
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0