Hemskt

Jag börjar verkligen förstå Pelles problem, idag när vi kom hem från stan så gick jag och pappa och la oss och kollade på tv, när min mor kommer in och hon hinner knappt lägga sig ner på kuddarna innan hon börjar snarka, jag sätter igång med mitt klassiska sparkande som jag bara använder när någon snarkar, efter ett tag så fattar hon och går in i mitt rum =0 och lägger sig och snarkar där.

Lugn och ro trodde jag men DÅ sätter pappa igång att snarka, så då var det bara för mig att pysa ut till soffan och lägga mig och kolla på tv där. Jag som trodde att det var jag som skulle sova med tanke på min brist på sömn inatt.


Kommentarer
fabbopelle

Ja det är inte att leka med sådana problem.

Gäsp!!

2008-12-23 @ 18:53:14
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0