Första dagen

Imorse vid halv elva så kom Veronica och hämtade mig och vi åkte ut till birsta och jag tror att vi var in i alla butiker som finns därute dock blev det inte så många julklappar. Sen så bytte jag ut Veronica mot mamma och då åkte vi på stan och handlade lite mer julklappar där, åkte hem och åt, åkte ner på stan igen och handlade några julklappar till och sen så åkte vi ut till birsta igen.

Men nu tror jag att alla julklappar är köpta, tänkte börja slå in de men kom på att man måste rimma i samma veva och det får min mor göra för jag rimmar som en kratta. Imorgon är det hockey för hela slanten, tror jag? Någon som har hittat min kabel till telefon?


Kommentarer
Moster

Inte jag!(har inte hittat kabeln)

Jag hatar att rimma på klapparna :(

2008-12-19 @ 22:03:14
fabbopelle

Jag har inte fått till ett endaste rim ännu! Vojne vojne.

2008-12-19 @ 22:25:04
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Anonym

tur att vi inte kör med rim i vår familj tycker jag =)

2008-12-19 @ 23:03:26
Jessica

Hehe men pelle det är ju lugnt än så länge ju, är det inte natten mot julafton som de flesta rimmen brukar kommas på?

2008-12-20 @ 00:07:06
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Pelle

Åhhh jag måste börja rimma

i denna sena timma

Att sätta ord på paket

är inte det bästa jag vet

därför jag på det skjuta

och undrar hur detta ska sluta

2008-12-22 @ 22:59:45
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0