Dagen efter

Igår så hade jag en riktig hockey dag. Dagen började klockan 10:00 ute i Timjå, för att beskåda matchen mellan Timrå IK - Sundsvall hockey vit. Timrå vann den matchen, men jag kommer dock inte ihåg med hur mycket, men vann gjorde de iallafall. Förflyttade mig efter mycket om och men till Löta för att även där kolla på Timrå IK - Sundsvall hockey, men nu i P96. Timjå vann även den matchen, och världens bästa pucko gjorde mål, sen fick vi förflytta oss ut till NSK för att kolla på  matchen mellan Timjå och NSK, timjå vann den matchen med 10-3 och Pucko två mål =)

Sitter och kollar på Ryssland - Sverige nu och Sverige är ju inte bra om man säger så, så jag tror att jag ska tipsa Bengt -Åke om Charlie. Strax efter klockan två så är det dags för lilla julafton tror jag, eller de skulle och kolla på tågen först. Sen blir det att skriva en lista på alla julklappar så mina kära mor kan sätta igång att rimma. Emil kom på en skitbra igår som jag måste använda iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0