Blött

Idag har jag gått 2 timmar i skolan, och det var verkligen jobbiga timmar måste jag säga, först sitta och lyssna på redovisningar och sen ha kemi. Imorgon kommer det blir en tråkig dag, det är alltid tråkigt när det är labb på torsdagar, inte bara för att vi börjar 2 timmar tidigare utan för att det är fysik också. Tror även jag ska ge mig in i vinträsket imorgon på serveringen, fast man vet aldrig med Putte han tror ju alltid att vi ska hinna med så mkt, typ som Roy.
 


Det är blött ute och jag är blöt om fötterna. Hade nog likagärna kunnat gå utan skor, så hade inte skavsåret behövt skava heller. Ändå så ser såret bra ut på den här bilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0