Är huvudet dumt får kroppen lida

Imorgon (eller ikväll om man vill) så är det de sista avsnitten av andra avenyn innan de tar juluppehåll, tråkigt måste jag säga, men det finns nog någon som tycker att det är bra. Kan säga att jag har jävulskt ont i kroppen, skulle nog ha lyssnat på Ulf och stretchat. Men det är nog ingenting mot för hur ont jag kommer ha nästa vecka.


Om jag inte har sagt det förut så har jag uppfyllt alla mina nyårslöften förutom ett, men var ju på Real Madrid istället. Måste fundera ut nya nyårslöften till nästa år, tänkte ju ha att käka på MC Donalds i 3 nya länder, men nej det ska jag inte ha eftersom det inte blir något Norge.  Kanske inte har några nästa år heller.

Nej nu ska jag kolla på Sune och hans värld, sen måste jag sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0