10 december

Kemiprovet gick åt helvete, hade ingen aning alls om några frågor, bara hoppas att man fick ihop de där 9 poängen som behövdes, dock ser det lite mörkt ut om jag ska vara ärlig. Jag höll på att dö förut idag, när Carina läste upp en satir som någon av oss i klassen hade skrivit och när jag insåg att det var min så bad jag att hon inte skulle säga namnet, men så frågar hon är det okej om jag säger vem som har gjort den, och alla sa ja utom jag, så hade jag sagt nej så hade de fattat att det var min iallafall.

Har ingen aning om vad jag ska plugga på inför provet imorgon, Carro sa två papper iallafall men det verkade nästan lite lite. Fast om man ska lära sig alla ord är det inte så lite =O gör ett försök till sen tror jag att jag lägger ner skiten, fick ju mvg på förra provet och har varit där alla gånger, så ett IG kan jag ju inte få iallafall. Imorgon är det projektarbete som gäller på morgonen och sen är det kemi och historia innan jag avslutar dagen med serveringsprov.

Pappa håller på och lägger golv för fulla muggar ute i hallen, hoppas nästan att han ska skriva att han vill ha hjälp så att jag har en anledning att sluta plugga för ett ögonblick.


Kommentarer
fabbopelle

Jag måste också plugga, ska ha prov imorgon efter lunch! Tycker inte heller det är kul, men är ett nödvändigt ont.

2008-12-10 @ 19:30:21
URL: http://lokpelles.blogg.se/
stefan

säg åt han att lägger golvet åt fel håll:)han måste börja på mitten om han ska få det snyggt:)

2008-12-10 @ 19:30:24
Jessica

Haha äre så? =O hur är det med thelma då? fortfarande sjuk?

2008-12-10 @ 19:37:54
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
stefan

hon har slutat att kräkas så det går åt rätt håll!!jag bara skojas det spelar ingen roll hur man lägger golvet,bara du o mamma är nöjd !!!!

2008-12-10 @ 22:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0