Vi svek subban

Idag så gick jag och Joss intill stan som vanligt på vårt långa hål, men vi svek subban och gick på ica och köpte en sallad istället som vi tog med oss ut på en parkbänk och satte oss där i solen, var riktigt skönt förutom kråkan som sprang omkring där.

Sen körde jag lite bil vilket gick mkt bra, körde om två bilar. Just nu på radion så är det en stjärna på himmlen som någon undrar. Ikväll ska jag som sagt på teater och det är inte något jag ser framemot hade hellre varit hemma och städa och tvätta tvättmaskin och diskat, så att det inte ser ut som en bombnedslag när mamma kommer hem.

Pratade nyss med pappa han hade spelat pingis (tror jag det var) så han var slut nu. Trodde att jan skulle dö där på andra sidan ett tag men det gick över.


Kommentarer
JOSS

kråkan var läskig!

2008-04-24 @ 17:37:39
URL: http://jossifin.blogg.se
viktoria

jaså så det var negerbollar jag skulle säga :P

2008-04-24 @ 18:58:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0