Vår i luften

Idag är det verkligen vårväder ute =) man känner att våren är på gång, man blir liksom gladare av vädret.

Idag har jag varit en pluggis sen jag kom hem från skolan. Har skrivit två biologirapporter och en fysikrapport, det ni. Fick veta när jag var klat med biologin att den tydligen inte behövde vara inne imorrn men nu har jag gjort de så nu kan jag slöa ett tag, eller jag måste skriva om min engelska bok också. Idag så är det pappa som fixar middag,  han ska steka korv, hoppas de blir varma igenom nu och inte brända på utsidan och råa innuti.

Imorgon så ska jag på sjukhuset och ha en psykisk chock och grina för att jag inte hittar min kompis. Måste kolla upp hur man är när man har en psykiskchock så jag vet hur jag ska reagera, haha jag kommer vara sämst men ändå. Hoppas jag slipper bli duschad, då måste man ju ha med sig extra kläder, fast det måste jag iallafall ingen lust att gå omkring på skolan i badkläder.

Ikväll ska jag plugga lite teori, fast det säger jag varje kväll men det brukar aldrig bli något, haha måste ta tag i det här nu innan NÅGON får damp för att jag aldrig blir klar med körkortet någon gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0