Tänk om....

Jag kom och tänka  på en sak förut. Om inte jag hade valt natur då hade jag aldrig känt Victor och Lisa nu =/ uscha hemskt att tänka så ju. Så tack den som sa att jag skulle välja natur. Upptäckte att Lisa hade en blogg alldeles nyss =) den åker genast in på favoriter.

Nä nu ska jag gå tillbaka till min egna  lilla värld som består av körkortsfrågor, kollar även på fotboll, giffarna rättare sagt och de är ju knappast bra om man säger så, de kommer garanterat att åka ur allsvenskan i år. Vet ni vad jag gör annars? Bjuder Joss på subban hoppas det är okej Joss?


Kommentarer
joss

heja giffarna! subban till mig!

2008-04-14 @ 20:13:14
URL: http://jossifin.blogg.se
hahahah

ät upp era ord sandströmmare.

2008-04-14 @ 21:12:17
Lisa

Då måste jag bara få säga att jag (och alldeles säkert Victor) är oerhört tacksamma över att ha fått träffa dig med :) Du är ju liksom alldeles fantastiskt bra :D KRAAAM

2008-04-15 @ 18:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0