noll positiv

De ringde från blodcentralen förut och sa att jag fick lämna blod, jag var 0 positiv tyckte jag hon sa.  Så nästa tisdag ska jag dit och då ska de låna lite blod från mig. Så får hoppas att någon kan skjutsa mig annars får jag komma sent till matten men Biggan förstår säkert.

Ska kolla på sjukhuset nu, sen ska jag kanske fixa middag eller så blir det morötter, mums vad gott, något som också är gott som var längesen jag åt var morotstzatsiki. Imorrn så är det en normal dag på skolan tror jag? Blir subban till lunch iaf sa Joss eftersom vi har hål.


Kommentarer
mamma

Huvva duktig du är mitt blod behåller jag själv..... Skjuts fixad jag är ledig

2008-04-22 @ 02:12:59
stefan

har precis kommit hem från thailand,får inte lämna blod.....

2008-04-22 @ 18:11:58
Jessica

Välkommen hem :P just ja är 6 månader innan man får lämna va?

2008-04-22 @ 20:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0