Mjukglass

Igår så åkte jag med Lisa till Stornäset där hon provred Klacken. Efter det så åkte vi med hennes pappa hem till Lisa, säger bara vilken utsikt hon hade från köket, man såg nästan hela vägen hem till mig :P Sen tog vi bussen hem till mig och rätt som det var så var det någon som slängde sig på ringklockan eller båda två för den delen. Sen så såg vi en film 27 dresses, det var ganska bra. Dock så låg både jag och Lisa och halvsov under nästan hela filmen, medan han den andra låg och spelade christer Sjögren och kollade på fotboll.

När vi skulle sova så var det 26,4 grader och vi höll på att dö så balkongdörren fick vara öppen. Så när vi vaknade imorse så var det jätteskönt så då ville man inte kliva upp, men vi var tvungen eftersom skolan kallade. Nu ska jag återgå till min jättetrevliga kemilektion, den är ju bara 2 timmar lång.'

Sen ska jag och Joss in till stan får se om det blir Subway eller en mjukglass, haha :P Åt den första mjukglassen för i år igår och ack så god den var :P Ska köra innan medicinen börjar också, får se hur det går idag ;P hehe, stanna inne för säkerthets skull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0