Madrassrugby

Idag har det varit en väldigt annorlunda skoldag. Började med drama imorse såg någon film som jag inte lärde mig någonting av, sen så bar det av mot ortviken. Gick runt där ett tag, det var väldigt varmt vill jag lova och hjälmen skavde. Sen så bjöd de på fika en macka och trocadero =)

Vid 12 gick bussen tillbaka till skolan och då var det lunch (var dock mätt efter mackan på ortviken) var ingen god lunch, sen så hade vi idrott med treona. Först var det aerobics och det måste ha varit en skämt, bra var det inte iallafall, sen blev det hårdare tag nämligen madrassrugby. Det gick väldigt hett till och det var nästan otroligt att ingen gjorde illa sig.

Efter det så slutade vi och Eva kom och hämtade oss så att vi kom hem snabbt. Sen dess har jag gjort klart engelskan och biologin, så nu tror jag att jag har gjort allting, känner mig lite pluggis. Ska ta det lugnt ett tag nu sen ska jag fixa middag till mig och pappa.


Joss i snygghjämen och örontjosan och en snyggmin bjöd hon också på =)


Kommentarer
joss

hahahahahaha! xD

2008-04-19 @ 15:24:50
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0