Järnbristanemi

Jag är skyldig Joss en lunch på Subban. Var bergsäker på att kemin gick totalt åt helvete, så jag sa till henne när Biggan skulle dela ut de, om det här provet gick bra då sa jag att jag bjuder dig på Subban och då kommer biggan och jag ser resultatet och tänker fan, men är samtidigt glad.

Ikväll så borde det vara plugga medicin som gäller men jag orkar inte, har suttit sen jag kom hem, vilket vill säga typ en timme och nu tycker jag att det räcker även om jag vet att jag borde plugga mer. Giffarna börjar spela snart också så får väl kolla på de så kanske jag slipper plugga, ska plocka bort ondningsskärpet nu, det funkade ju på timjå så är väl bäst att ta bort det nu då


Kommentarer
joss

subban till mej :D:D:D

2008-04-07 @ 19:06:05
URL: http://jossifin.blogg.se
S

hah, du som sa att du inte ens hade öppnat boken

2008-04-09 @ 14:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0