Idag är ingen vanlig dag, för idag är det en slöares dag

Imorse så utredde vi katastorfövningen och det var ju inte så mycket positivt om man säger så. Sen hade vi drama och där gjorde vi påståenden och inte så mycket mer. Sen hade vi hål så då gick jag och Joss in till stan och då hörde Lisa av sig och gjorde oss sällskap =)

Ropade dock Lisa så halva stan hörde och stannade upp, hon hörde oss i allafall =) så vi gick på subban och åt och där kom Vicki och tog mina nycklar. Sen så hade vi matte och engelska gjorde inte ett skit på de lektionerna. Satt och rita och knäppte lite kort.



När jag kom hem så gick vi bort till farmor och farfar och åt och nu så sitter Vicki och Josse och löser korsord, snacka om att vara gamla. Ska ta och stryka eller baka har inte riktigt bestämt mig än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0