Giffarna suger kamelpung

Katastrofövningen på sjukhuset var verkligen katastrof. Det var ingen som tog hand om mig och Joss, de fattade typ inte att vi var med eller något sånt. När det äntligen fattade de så satte de oss i ett rum och frågade om vi ville ha saft. Sen kom de en tant och körde ut oss därifrån så då fick vi sitta i korridoren och tur var kanske det för då kom Monica och sa nämen ojj sitter ni här vi ska gå dit nu.

Sen så var det utvärdering och jag störde mig på hur jävla fult klippt alla läkare var. Vi fick fika också, te och macka och sen så åkte vi tillbaka till skolan och hade en lektion, och den lektionen var inte direkt ansträngande. Sen for jag hem och lagade mat åt min far, äckel mat blev det nämligen fläskkorv och potatismos.

Nu ska jag packa idrottskläder, herregud imorgon har jag två lektioner och en fika på ortviken inbokad, hur ska jag orka med det? Det är ju så ansträngande lektioner menar jag, drama och idrott typ favvolektionerna =)


Kommentarer
Anonym

Åhhhh guuu va gott!!!!! Fläskkorv och pärstampa, nu blev jag allt avis på lillebror ;-)

2008-04-17 @ 22:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0