Första

Första inlägget från nya datorn. Har varit ute och övningskört i lillsötbilen idag, och gissa vad? Det gick faktiskt riktigt bra, trodde aldrig att jag skulle säga det men det gjorde faktiskt det. Så jag har vunnit över sportkopplingen, eller nästan iaf.

Körde runt lite på björneborgsgatan och sen så vände jag vit tågen och körde tillbaka och parkerade utanför garaget för jag vågade inte parkera på parkeringsplatsen. För övrigt så har jag jätteont i mina fötter, fick nysulorna igår och när jag gick till bussen imorse så trodde jag att jag skulle kollavippa, men det kändes bättre ganska snart så jag gick från stan.

Idag så har vi varit och ätit på Victoria, oxfile provencale, mycket gott vill jag lova men nu stinker jag vitlök, fast det brukar jag väl göra ändå så det är väl ingen större skillnad. Ikväll blir det fotboll och Sverige pussas och kramas,


Kommentarer
Mamma

Jag sa ju att du skulle gilla "pärlan" bara du tordes prova, keep up the good work!

2008-04-02 @ 21:03:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0