Vilodag

Japp idag är det sönda och det är ju en vilodag, eller var förr i allafall. Jag har iaf en slödag idag, ligger i soffan i stugan och väntar på att VM finalen ska börja. Heja Brasilien =) haha Skulle ju behöva plugga matte, men det är söndag och man ska inte plugga på söndagar, så därför lämnade jag boken hemma nu när vi åkte ut till stugan.

Imorrn så ska jag på körskolan igen, undra hur fan jag ska kunna köra imorrn, kan ju knappt gå idag, haha men men det löser sig. Pappa ville ju att jag skulle köra igår men njä.


UPD

Om man säger så här, jag är lite sur nu för att Tyskland leder över Brasilien. Och det som smärtar mest är att det var Birgit Prinz som gjorde målet. Fast hon är nog en Birger egentligen tror jag. Uscha vad jag hatar henne, vet egentligen inte varför men så är det. Och Marta, vilken dålig straff du la, hade det varit i allsvenskan så hade du satt den.

Det är 15 min kvar och på de minuterna så hinner ni göra 1 mål (hoppas jag) och förhoppningsvis kanske 2 =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0