Lördag

Imorse så var man uppe med tuppen. Hade så jäkla ont i ryggen så jag kunde inte ligga ner längre och då var klockan bara 8. Men klev upp och åkte till Essvik och kollade på grabbsen när de spelade.

Först så mötte de Iggesund, de förlorade med 5-3 och det var absolut inte rättvist, men domaren var ju lite körd så.
Sen så mötte de Essvik och Essvik vann med 5-1 eller någonting sånt. Då åkte vi ut till stugan och pappa började göra vinter där typ.

Under tiden så mötte de giffarna och förlorade, kommer inte ihåg med hur mycket. Men i kvarten när allvaret började så mötte de selånger och vann med 7-0 eller 7-1 eller något sånt. Men semifinalen förlorade de mot Essvik.

Jag låg i soffan i stugan och kollade på tv jag, sen åkte jag och pappa på ikea och kollade på lite saker. Sen så åkte vi hem och jag började rita på lite nya grejor här hemma, men det vågar jag nog inte säga för då tuppar väl alla av, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0