Comeback

Jadu nu var det ett tag sen man skrev här. Idag så har vi haft hälsodag, jag hade massage på morgonen vilket var väldigt skönt, speciellt för ryggen min som inte mår så bra sen förra fredagen.. Sen så åkte vi på hälsomässan, fanns ju inte så mycket att se där precis. Så vi åkte hem typ 2 timmar innan man skulle. 

Jag och pappa sa att vi skulle ha en kväll framför tv:n och glo på någon film resten av kvällen. Men så blev det inte. Vi åkte till Frida och försökte hjälpa henne att gå igång bilen. Men den var ganska död om man säger så.

Ingenting funkade, så då kom Fridas pappa med tut tut bilen först försökte vi springa igång den men det funkade inte jobbigt var det och ryggen min dog (så nu får jag nog sitta likadant tills jag går och lägger mig för jag tänker inte utsätta mig för smärta bara för att det är kul), så då försökte de bogsera igång bilen med tut tut och jag och Frida höll tummarna för att den skulle gå igång och tillslut så hörde vi hur den starta och Frida blev överlycklig och sprang ner för vägen till bilen. Så nu har hon sålt bilen =)

? Imorgon så är det hälsocupen, så klockan 9:20 så ska man vara i Essvik och heja på grabbsen. Hoppas de vinner bara :P haha. Orkar inte se matchen mot giffarna iaf, för de filmar bara helatiden och då blir jag så sur. Tyckte ju att LA kunde döma den matchen eftersom han hade fått förfrågan om att döma, men han åkte till stockholm.

Efter det så ska jag nog ut till stugan och hjälpa till att göra vinter där tror jag. Eller så åker jag hem och sover igen. beror liksom på.

 Mamma är i Chile, fick sms av henne igår att det gick lamor utanför fabriken eller någonting sånt :P Hon lovade att hon skulle knäppa kort i allafall =) så bäst för henne att hon kommer ihåg det.



Kommentarer
sune

jag vill se lamorna :D

2007-09-29 @ 23:48:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0