Torsdag

Idag så har det varit en tråkig och jobbig dag som har blivit ganska rolig på grund av allt som hänt och att alla var trötta, så blev det några grodor, kommer typ inte ihåg några.

Sofie lyckades på nåt sätt få sin tallrik med mat att flyga på henne, eller ja maten flög på henne, haha det var bara en av alla saker som gick fel för sofie idag.

Jossi sa vad pysslar du med skitstövel? eller vare bara jag som hörde så?

Matte satt och skrev i vilka som var där och då säger han nåt namn och då säger Jonte TUPPEN JA

Kivi frågade Matte om  det var matte som hade sprutat han i arslet.


Jag har även snott kyckling till Jossi på lunchen, jag kom före henne så då tog jag en kyckling till henne, så slapp hon stå och vänta och få annan kyckling sen, ibland är jag snäll. För övrigt så var jag i USA för 11 år sen, med tanke på kyckling då jag åt det typ varje dag när vi var där, och det var ganska länge vi var där vill jag lova. haha vet att jag grinade efter farmor efter en vecka och vi var där i typ 3½? 

Jag orkade inte laga middag till mig själv idag så jag bjöd in mig själv hos farmor och farfar på pannkaka :P Och då hade farmors mobiltelefon pajjat, tur att man har ett lager hemma så att dte bara var att åka hem och hämta den till henne, så länge, tror att hon skulle köpa en nu men jag vet inte. Jag glömde förövrigt min scarf hos farmor och farfar kom jag på nu, hmm orkar jag hämta den imorrn? eller ska jag be farfar ta upp den till Jossi när han hämtar Elvira så att hon får ta med den till mig? haha det gäller att engagera alla i en liten scarf, haha.

Pappa har nu kommit hem från Stockholm och där sa han att han hade sett en människa blivit påkörd av en truck. Det var på truck Sm eller något och det var den enda tjejen som körde på han, som för övrigt var domare.  Han skriker och hon får panik och kör på han engång till.

Jag har kommit fram till att det inte finns mycket på tv på torsdagar, det är typ bara skit, eller ja det är hockey också men den går också åt helvete. Sen så håller jag på att få damp på att vårt varmvatten i badrummet inte är varmt :S De skulle fixa de sa de, men jag har då inte märk nån skillnad än, men jag har konstaterat att det kan knappast vara 37 grader, för det är liksom kallt.

GE MIG VARMVATTEN



Kommentarer
sune

"vad pysslar du med skitstövel?!" xD

2007-10-18 @ 20:39:48
sune again

tuppen ja!

2007-10-18 @ 20:40:08
Sofie

hahah, sällan de går fel för mig då? xD

2007-10-21 @ 13:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0