Torsdag

Idag är det torsdag och jag är trött som ett as. Skulle plugga som ett as tänkte jag när jag kom hem. Haha men frös som ett as så gick och la mig på sängen med filten och somnade, vaknade när pappa och några andra kom hem.

Tänkte fan nu ska jag plugga, haha men så blev det inte heller, fanns ju en massa på tv då. Sen så hittade jag på annat och sen så blev det tv igen. Sen så läste jag igenom allt 1 gång och insåg fan vad jobbigt att läsa igenom allt.  Så då hamnade jag vid datorn, och då läste jag en gång till. Men ingenting fastnar ju i huvve. Har för ont i huvve och för trött för det.


Väntar på att pappa ska komma hem nu så jag kan gå och sova någongång för så trött är jag, illa.


Ibland vill man mer än vad som går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0