Synd för mig

Haha igår så skulle jag värma köttfärs i micron så att vi kunde äta spagetti och köttfärssås, men på nåt jäkla sett så råkade jag smälta locket på köttfärsen :S så pappa vågade inte äta för han trodde att han skulle bli plastförgiftad. Men bli inte avskräckt nu, för imorrn då ska jag laga lövbiff med klyftpotatis :P haha leka mästerkock, undra om jag lyckas med det? eller om jag råkar bränna lövbiffen också.


Jag hade tänkt att jag skulle åka till Stockholm överdagen på höstlovet. Så jag glad och rik som jag var, så bestämde mig för att gå in på SJ.s hemsida och boka biljetter. Men döm av min förvåning då jag såg att de skulle ha 650 spänn för att åka Sundsvall - Sthlm, och 730 kr Stockholm - Sundsvall. Efter detta nederlag så var jag inte så glad längre och inga biljetter fick jag heller.

Så elak blev jag, och vad brukar jag göra då? Jo jag brukar städa. Jag började att städa men jag städa inte rummet utan i lådorna som ingen ser. Ganska onödigt eftersom jag verkligen skulle behöva städa mitt rum, för man kommer knappt in där nu. Men aja det sket jag i.

Tarmo "TARMEN" "HITTA NEMO" Neemelo är en utav de sämsta anfallarna någonsin, bara så att ni vet.


På fredag då är det orientering på skolan, och fy fan orientering är nog bland det tråkigaste som finns. Det är ju liksom ingen sport för du springer bara själv i skogen efter karta. Du får ju inte tackla någon eller något sådant. Aja fy fan, om det inte vore för att man var tvungen så skulle jag låta bli. Kommer väl ännu mer arga kommentarer om det efter att jag har orienterat, och gått vilse i skogen, som jag förövrigt också hatar.  Jag är ingen skogsmänniska det har jag kommit fram till, men det kanske inte var någon nyhet?

Jessica / säger (20:37):
snökaos imorrn 
Emil | säger (20:42):

snökaos ?

Jessica / säger (20:47):

jaa

Jessica / säger (20:47):

det står det

Emil | säger (20:47):

dom ljuger

Jessica / säger (20:47):

okeej, äru meterolog också?

Emil | säger (20:48):

säg något jag inte är

Jessica / säger (20:49):

tjej?

Emil | säger (20:50):

jag kan vara lite feminim ibland

Jessica / säger (20:50):

haha okeej

Emil | säger (20:51):

japp

Jessica / säger (20:51):

då är du nog allt

Jessica / säger (20:51):

jag hatar när du har rätt

Jessica / säger (20:52):

jag vet avd du inte är, morgonpigg

Emil | säger (20:52):

haha det stämmer

Emil | säger (20:52):

det finns en som ägt mig så jävla hårt när jag ställde den frågan, säg något jag inte är...

Jessica / säger (20:53):

jasså?

Emil | säger (20:53):

aa eleganten

Jessica / säger (20:53):

haha

Emil | säger (20:53):

mmh

Jessica / säger (20:54):

hahah, kunde du inte kontra med nåt då?

Emil | säger (20:54):

neej faktiskt inte

Jessica / säger (20:54):

nämen ojj då? vare tidigtg på morgonen, så du inte hade kommit igång än?

Emil | säger (20:55):

jadu jag kommer inte ihåg men blev helt stäld sen så vill jag ju inte sänka elegantens självförtroende så jag kunde ju inte säga vad som helst till han

Jessica / säger (20:55):

heheh

Emil | säger (20:56):

det var ett nederlag jag fick ta helt enkelt.




 DAMP INTERNET, är 6 gången idag den har lagt av nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0