Sunshine

Idag så snöar det, men det ligger typ inte kvar på marken, men det är as kallt ute osv.  Imorrn så är det som sagt orientering, och liksom jag hatar ju det, men jag tänker inte säga så mkt mer om det idag, för då blir jag sur.

Idag på medicinsk grundkurs så lärde jag och jossi oss att bädda en säng på ett sjukhus och tvätta händerna.  Jag tror att vi var ganska duktiga på det :) på kemin så bytte vi namn, så jag heter numera Jessifin Sandberg och Joseca Lindström.  SÅ nu vet ni det.

Idag så har jag och vicki lagat gourmémiddag, klyftpotatis och fyllda lövbiffar med vitlökssås. Gott som satan var det. Sen så började vi skriva på patientfallet, bara hoppas att jossi kan logga in snart så att hon kan ta och läsa igenom den.

Nu så ska vi se vänner och sen ska vi se nya beck, i gudsnamn eller vad den heter, där gunvald grinar. Sen så ska vi väl gå och sova, och jag ska gruva mig inför orienteringen imorrn :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0