Söndag

Idag är det söndag och det är en dag som man ska ta det lugnt på. Vilket betyder att jag inte har orkat klivit upp än. Snacka om att man är bortskämd med att ha en bärbar dator. Så att man kan ligga halvdöd men ändå ha kontakt med omvärlden.

Förut så fick jag ett smärreutbrott på en person när jag pratade med Jossi, dock inte Jossi, haha ni måste kolla hennes blogg och sen hennes bild på loa falkman, som förresten ska sjunga på hennes begravning är det tänkt.

Ska väl börja planera för att kliva upp, måste på affärn innan de stänger och handla till middagen, men jag har ju 3 timmar till på mig.


Kommentarer
Anonym

söndagar är slappdagar =)

2007-10-14 @ 14:44:41
URL: http://emelieisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0