Söndag

Idag så skulle jag och pappa hänga på låset på siba, elgiganten osv, för han skulle ha en ny tv till deras sovrum. Halv 11 kommer han in till mig och säger, nu är det en halvtimme sen vi skulle ha vara där.


Vi åkte dit, men hittade ingen tv, så han typ bestämde sig att han skulle köpa en större till vardagsrummet och ta den som är där in till sig. Men aja han skulle vänta till efter jul typ kom vi fram till för då brukar det vara rea på sånna.


Sen så när jag var och köpte potatis så frågade Josefin om jag skulle med på stan. Så då åkte vi ner på stan, och hon köpte en tröja. Sen så åkte vi hem till var och en, jag började kolla på fotboll, haha nu när man kan kolla på fotboll igen, så gäller det ju att passa på.


Jag lagade även middag till min far idag, haha fyllda lövbiffar med klyftpotatis, han sa att det var gott, så får väl hoppas på det :P haha. Sen så började jag baka, för äggen gick ut imorrn, haha så det blev två olika kakor, haha men sen om de går att äta är en annan sak.


Nu så tror jag att jag ska gå och kolla om varmvattnet är varmt. Det har inte varit varmt på ett tag nu =/ väldigt konstigt.



Kommentarer
sune

4 st "haha" i näst sista stycket. värt att påpeka.

2007-10-07 @ 23:01:50
sune igen

ps. varmvatten är alltid varmt

2007-10-07 @ 23:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0