Onsdag

Idag så började jag 10:20 med matte, hmmpf. Sen hade vi lunch och det stog att det skulle vara fiskgratäng, men det var dte inte, och tur var väl det. Men det gick inte att äta i allafall. Sen hade vi engelska och då kollade vi på film, ähm crash hette den har jag för mig. Vi hann  typ bara se början så vi ska fortsätta på fredag tror jag. Mysigt med film på morgonen.

När vi hade slutat så skulle jag gå på stan och titta efter en bok på engelska som jag ska läsa. Kan ju säga att det inte är lätt i denna stad. Tänkte ett tag sätta mig på tåget till sthlm och gå in på deras pocketshop. Men jag löste det genom att beställa en från nätet. Får hoppas att den är bra, så att man orkar läsa den.

Just nu så ligger jag och fryser och väntar på att one tree hill ska börja. Fast jag borde ha skalat potatis och jag borde ha tagit fram lövbiffen ur frysen.

Ikväll så är det greys anatomy och jag måste ju få veta om hon är död eller inte. Men det tror jag inte, för då skulle ju hela serien gå under. Hon kommer få se hur det är hos de döda och då inser hon att hon inte hör hemma där och då börjar hennes hjärta att slå igen. Det är vad jag hoppas på iaf =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0