MIUN

Idag så har vi varit på mittuniversitetet och kollat runt, var på socionom och vård, kan ju inte säga att det var bra direkt, kändes inte som om de ville visa typ aja kändes konstigt och dåligt var det iaf.

Nu så vet jag att jag borde plugga men jag orkar inte, är så trött har varit det sen i söndags, men jag har sovit as mkt också så det är typ konstigt för jag brukar aldirg kunna sova veckan före och efter efter lov.

Nu är det såhär att jag vill att det ska bli imorrn och att sj ska släppa nya biljetter så att man kan se om man kan åka ner till göteborg på söndag, haha vilket jag vill och gå på nya ullevi och kolla när IFK GÖTEBORG förhoppningsvis tar hem guldet =) fatta vad kul de vore =)

Men dessvärre verkar det som om första tåget härifrån går 8:10 på söndagmorgon och då hinner man inte ner till klockan 15:00 då matchen börjar. Och om man ska sova en natt i gbg så blir allt så mycket dyrare :( hade ju hoppats på att åka fram och tillbaka för max 100 spänn, skulle ju kunna gå på 4 spänn om man har tur :P


Var och kollade vad det skulle kosta att åka nattåget ner och sen hem samma kväll också, men liksom det skulle gå på 2500 för mig och pappa och pappa kanske inte ens vill, för han vet inte att jag vill åka ner :P Men erkänn allihopa som läser (som typ bara är Joss och Emil) att det vore kul att åka ner och se de ta SM-guld =) Jossi erbjöd sig att skjutsa ner mig på spark för 50 spänn men det tar nog inte för långtid. Biljetterna på ullevoi håller väl på att ta slut också var 31000 sålda förut =) tror aldrig jag varit med om så mycket folk, eller jo kanske.

Men som sagt med min otur så lär väl allt skita sig, haha. Fast som sagt  pappa vet inte om att jag har tänkt på det här och jag vågar inte säga nåt heller så man kan säga att det är kört. PÅ natten mot tisdag kommer mamma hem iaf =) om det inte blir nå ännu mer ändrigar.

Luleå vann idag över Timjå ifall nu undrar =)


Kommentarer
Anonym

miun suck dot com

2007-10-23 @ 20:23:25
mamma

Jag kommer hem då om jag så ska behöva simma hem!

2007-10-24 @ 04:34:46
Fabbo pelle

Heja Luleå :-)
Ner med timjå!

2007-10-24 @ 16:59:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0