Måndag

Igår somnade jag as tidigt och sov till halv 11 idag, men jag är lika trött ändå =/ undra varför?

Efter att vi hade slutat så var vi och köpte en ny telefon till farmor eftersom hennes gamla har dött. Men det verkar dessvärre som om den nya inte heller vill funka =/ får väl se vad farfar säger om den har börjat funka, men hon måste ju slå på den och när hon ringde förut så sa hon att den var svart men då hade hon inte slagit på den.

När jag äntligen kom hem, vilken kändes som om jag aldrig skulle göra så satte jag mig ner och kollade på AIK - IFK GÖTEBORG <3. Änglarna vann ju så klart =) så bara hoppas att de vinner mot Trelleborg på söndag så vinner de allsvenskan och det betyder SM-GULD =)
 
Nu ska jag väl snart gå och lägga mig och ladda för att gå på mittuniversitetet imorrn, kommer inte ens ihåg vad jag skulle gå på men jag tror att det var vård och ekonomi. Haha ser inte fram emot det iaf. Vet inte ens vart jag ska så jag lär väl gå vilse, haha. Men det är jag ju ganska van vid efter orienteringen.


På söndag kanske mamma kommer hem =) tror att hennes visum går ut på fredag så då blir hon väl utslängd ur landet eller nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0