LULEÅ =)

Inatt så gick Charlie i sömnen, han gick upp och ställde sig vid mammas dator och försökte få igång den, men det fick han inte så han sa bara nähä och sen gick han och la sig igen, haha.

Idag så har jag varit med Jossi på stan hon handlade en massa saker, sen så avslutade vi som vanligt på subway, sen kom pappa ner med Charlie på stan så då satte jag och Jossi han på bussen hem till indal, sen så for vi hem..

Väl hemma började jag städa, vilket jag var tvungen till sen så satte jag mig här, herregud man kan ju inte vara från datorn så himla länge :P Måste duscha på typ engång nu för snart kommer Jossi och då ska vi se på hockey, hejja Luleå =)


Kommentarer
nils

hejja LULEÅ !!!!!

2007-10-21 @ 02:19:48
sune

heja timrå! TIMRÅ VANN HIHIHIHH:D

2007-10-21 @ 03:00:33
kalle

synd bara att lule var bättre...

2007-10-21 @ 15:33:10
HAHAHAHAHAHA!

synd för lule att det är målen som räknas xD

2007-10-21 @ 17:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0