Lov =)

Nu så är det lov, det är ju skönt men det känns inte som om man kan slappna av direkt, men det ska jag inte tänka på nu för nu ska jag ha kul. Pappa kom och hämta oss efter skolan och då skulle jag avboka mina körlektioner till veckan, men det glömde jag bort eller om jag struntade i det vet jag inte.

Kom hem och började hosta igen och nysa, haha jag är ju så duktig på att passa in sjukdomar med lov, och det verkar som om jag har lyckats igen.

Ikväll är jag ensam hemma och det är så tråkigt så det finns inte. Jag måste vara den enda människan i världen som inte tycker att det är kul att vara ensam hemma. Blir väl bara att dö framför tv:n typ, eller så kankse jag måste stryka, haha roligt fredagsnöje liksom, eller inte. Imorrn så ska jag på birsta tror jag för pappa skulle en sväng på jobbet.

Men det är ju som sagt mycket som kan hända innan morgon dagen. Olivas granne blev för övrigt hämtad av ambulansen idag och han såg mycket död ut sa hon.


Om typ 24 timmar tror jag mamma börjar sin hemresa =) ÄNTLIGEN, eller man ska väl inte ropa hej fören hon är hemma, det kan ju bli förseningar och att hon inte får lämna fabriken eller nåt sånt. Men vi håller tummarna för att hon kommer hem, eller jag gör det iaf. Pappa verkar tycka det är skönt när hon är borta, han säger att det är så rent och ingen som skitar ner här hemma, dumma pappa.



Kommentarer
mamma

Är utsläppt från fabriken!!!!!!
(men man vet aldrig med flygbolag...)

2007-10-27 @ 14:23:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0