Lördag

Igår så blev det inte som jag hade tänkt mig. Jag somnade nämligen i soffan halv 10 och vaknade halv 10 imorse. SÅ efter 12 timmars sömn så känner jag mig ändå väldigt trött.

Ska ner på stan snart och kolla på nåt till pappa, kommer inte ihåg vad han sa att det var vi skulle kolla på. Men sen ska vi iaf gå på SDFF - Piteå (sista hemmamatchen för i år och troligtvis den sista i ettan.) Jag tror ju starkt på att SDFF kommer att förlora, eftersom de har varit så värdelös i år.

Sen ska vi till farmor och farfar på typ släktmiddag eller nåt, haha, vad ska man kalla det? Typ alla är där (tror jag) och då ska de som gilla palt äta palt tills de hamnar i paltkoma, medans vi andra får förhoppningsvis någonting annat att äta.

Ikväll så är det Liechtenstein - Sverige, och där tror jag starkt på en svenskseger, med typ 4-1 eller något sådant. Vore ju kul om det kunde bli 12-0 till sverige men det tror jag inte på.

Sen så har jag väl 1 mål ikväll och det är att vara vaken längre än till halv 10. Ikväll är det ingen svensson svensson heller :( bara för att det är nån världensbarngala eller nåt sånt, som man inte orkar titta på för det är så fjantigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0