Lördag, en väldigt svängig sådan!

Idag så har jag hunnit med mycket tror jag. Jag har hunnit varit på stan och köpt ett linne, varit och handlat mat och varit på pappas jobb och kopierat och sen så har jag hunnit sovit lite granna, har ju hunnit med och pratat med mamma också, hon är utsläppt från fabriken och har packat allt och hennes första plan går om typ 9 timmar eller nåt sånt, sen har hon en lång flygresa hem.

Igår så sa hon hej då till lamorna, jag tror att jag ska lägga till på min lista att göra innan jag dör att jag vill klappa en lama de såg så charmiga ut på nåt sett, haha ;S Så nu har jag det + åka till Australien, gå på en liverpoolmatch och åka tillbaka till USA på min lista.

Nu så sitter jag och kollar på när giffarna spelar bort sin chans att gå upp i allsvenskan, bara för att Benny Matsson fick börja spela och han är så jävla värdelös så jag tror att pappa fan hade gjort mer nytta på plan än han. Sen så ser han ut som en finne också sen att han har backslick eller vad fan man ska kalla det gör inte det hela bättre heller. Han springer ju ifrån bollen hela tiden, jag har fått lära mig att man ska möta bollen men det kanske är jag som har missuppfattat allting? Alltså vad har Benny att göra i superettan? han platsar väl knappt i korpen?

Sankala får fan ta på sig det hela bara för att han lät benny starta, liksom hur tänkte karln? Benny har väl aldrig gjort något bra någon gång? Blev ju glad när jag såg startelvan före matchen där stog det att han från nigeria eller vad han är ifrån (han som de bytte in mot benny i andra.) Men tjiii fick jag när matchen börja då såg jag hans blonda kaluffs, kände då att allt skulle gå åt skogen.

Sen så blir det ju inte bättre av att PEO har gjort självmål, det kanske mest var otur men ändå. Nu kommer det inte vara många spelare kvar till nästa säsong (om man nu inte går upp, men det känns långt borta), men va fan de får skylla sig själv för de har haft sina chanser att gå upp förut i år men de lyckas ju aldrig i de viktiga matcherna och framför allt inte på bortaplan.

Det kändes som om de börja tappa när de släppte in målet mot Jönköping södra på övertid eller om de var i slutet av ordinarie, men det var inte så mycket kvar iaf. Sen förlusten hemma mot Degerfors det kan ha varit den som gjorde att de inte gick upp till allsvenskan. Men de har ju tid på sig att vända, även om det känns väldigt väldigt långtborta, fast det står ju 2-1 nu så giffarna har ju lyckats få in en boll iaf, tack vare Patriksson, om de inte hade haft han då hade de inte legat så högt upp som de gör nu. 

Jaha nu blev Lustig utvisad, haha kan mer gå fel eller?



Okeej jag kanske får ändra mig ändå eller nåt för nu så gjorde Åhlander 3-2 till giffarna, men det är som sagt inte slut än det är 1 minut på tillägg kvar så det kan hända mycket på den tiden. Åh herregud nu blev jag ju nervös, kanske dags att byta kanal.

Bengan sa ju dock att han var stensäker på att man skulle vinna eller vad det var han sa till pappa innan de åkte ner till Ljungskile. Nu så gjorde Tobbe Eriksson 4-2 också så nu känns det klart och nu blåser domaren av =D

VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL ALLSVENSKAN GIFFARNA!

inte för jag vet om ni har någonting att göra i allsvenskan, ni kommer väl bli ett strykgäng där om ni inte gör er av med Benny Matsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0