Jävla telefonförsäljare

Idag så vaknade jag av att hemtelefonen ringde, det är typ sånt som gör fröken Sandström riktigt jävla förbannad. Jag tänkte att jag ska inte svara för då kommer den där stackars människan i andra sidan luren bli rädd. Fast jag kanske borde ha svarat för jag tror ingen gillar telefonförsäljare.

Slog på datorn och kollade runt litegranna, såg att mammas plan var försenat, haha jag kan fortfarande lite tyska, var en tysksida jag var inne på, såg sen när jag kollat klart att den såklart fanns på engelska också. Tänkte gå ner på stan då och avboka min körlektion, men då kom jag inte ut genom vår dörr, för någon smart jävel som var uppe på taket hade ställt en verktygslåda eller vad fan det var utanför vår dörr.

Så då började jag städa istället, haha finns det något tråkigare i världen? eller jo det gör det nog. När jag hade städat klart så var verktygslådan borta så jag kunde gå ner på stan och avboka sen så gick jag hem också.

Så nu tänkte jag dö ett tag innan pappa kommer hem för då kommer väl han på att jag ska göra en jävla massa saker. Jag är liksom trött nu och det är jag som har jouren inatt, illa illa.


Kommentarer
S

haha, men va fan, vilken dag! även bara acceptera, typ 'jaha, men då städar jag väl då om jag inte kommer ut' ;D haha, skulle ha blive tokig, om jag nu inte redan är de^^

2007-11-02 @ 22:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0