Idag är det tisdag med göteborskt uttal

Inatt så ringde hemtelefonen klockan 01:48 och efter det så kunde inte jag somna om. Låg och snurra i sängen så jag tror halva sängen ligger på golvet, fast det kanske inte är så konstigt.


06:50 så ringde klockan så då var det bara att kliva upp och gå till skolan. Där dagen började med redovisning på medicinsk grundkurs, den måste ha gått mycket bra för Monika sa att vi låg mellan VG - MVG, men då hade hon inte läst rapporten än, får väl se vad hon säger om den.


Sen så hade vi matte och min hjärna funkade inte idag, så så var det med den mattelektionen, sen var det lunch het korvslantsgryta, het vette gudarna om den var, smakade inte så mkt om jag ska vara ärlig. Men jag tycker att västermalm alltid ska ha ketchup när det är pasta, snälla inför det.


Sen var det svenska och samhälle, där gjorde vi inget vettigt som vanligt, haha. Sen åkte jag hem och halvdog i sängen, samtidigt som jag kollade på hårförlängning vilket jag har varit inne på att göra sen i söndags, vet inte varför jag kom att tänka på det då, men men. Det är ju så dyrt så jag vet inte vad jag ska ta mig till, får väl göra det hemma då, men då måste man ha någon som kan göra det på mig.


H&M katalogen kom idag också, så nu har jag hittat en massa fint som jag vill ha J hehe.

Ska väl ligga kvar och kolla på tv hela kvällen för jag orkar nog inte göra något speciellt ansträngande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0