Fredag

OM 5 MÅNADER FYLLER JAG 18 och det är lov då också för vi har antagligen slutat nu :P

Imorse på engelskan så var inte Annika där, så vi gjorde väl inte så speciellt mycket vill jag lova. Vi eller jag satt och klippte och klistra på datorn. Sen så ska allt översättas till engelska, men det får nog Jossi eller Jonte göra som är proffs på engelska.

Sen hade vi Idrott där det var innebandy och det var ganska kul, haha på våra idrottslektioner så spelar man inte för att det är kul utan det är på blodigt allvar så man får vara beredd på vad som helst.

Efter skolan så halvsprang jag in till stan och hämtade Charlie, så då gick vi runt en sväng på stan, sen tog vi bussen ut till mormor och morfar där vi käkade middag som var mycket god :) sen så var det glass och chokladsås till efterrätt, något som känns väldigt mormor =) 

Vi surrade även om min framtid eller nåt :S på nått sätt kom vi inte på det och då sa jag att jag skulle flytta till Göteborg ett tag och de lät överraskade av det. Men jag tror att jag har sagt det länge att jag ska flytta dit.

Sen så åkte vi hem eller vi åkte via citygross och handlade bröd till Charlie, sen när vi kom hem så kom Lasse och Josefine och lånade lite filmer, sen så dog jag i soffan.

Här kommer några bilder till Jossi så att hon blir glad, hon måste ha någon förkärlek till lamor. Det var nog de sista bilderna från mamma eftersom hennes telefon nu är borta av någon konstig anledning.

image15image16

Asså det är väl jäkla tur att inte jag och Jossi tror på gud, eller ja Jossi är ju min gud men ändå, haha. För då skulle vi inte vara välkommen till himlen så taskig som vi har varit nu, men som tur är så vet ingen om det förutom vi, asså om vad vi snackade om, men det var bara sanningen vi sa, och det är bättre med sanning istället för att ljuga, det fick jag lära mig när jag var liten.


Kommentarer
jossi

iiiiiiiih lamor :D:D

2007-10-19 @ 21:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0