Fredag

Fredag är det idag, och vi hade orientering och jag gick vilse, behöver jag säga något mer än att orientering är så jävla tråkigt och jag förstår mig inte på sporten?

Imorse när jag vaknade så kändes det som om jag nyss hade somnat, tiden gick så jäkla fort inatt. Så då var jag ute och körde lite granna innan jag gick till skolan, där det var en finsklärare på besök, hon var typ lärare i svenska och engelska eller nåt sånt.

Efter att skolan hade slutat så åkte jag med Ulrica upp till indal, där det blev grillat. Idag har jag gått över 2 mil så jag har lite ont i mina fötter nu och trött är jag också, nästan synd att det inte var söndag så att man hade fått gå och lägga sig. Blir nog en film för att hålla mig vaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0