Enklare än jag trodde

Japp det gick enklare än vad jag trodde att hitta en jacka till pappa. Han hittade en på första affären som han gillade och som jag godkände. Så då kände han sig nöjd :P haha Han köpte även två skjortor, så nu jäklar har han väl handlat för resten av året.

Sen så kom jag hem och då fixade jag lunch till pappa, för han var ju tvungen att ha lunch med sig på jobbet imorrn sa han. Så jag slapp inte laga mat idag heller. Men på lördah då slipper jag förhoppningsvis =) för då är det tydligen palt hos farmor och farafar. Hmm undra vad vi får vi som inte äter palt.


Kommentarer
Fabbo pelle

VA!!!! Palt på lördag?? låter helt underbart, men varför har jag inget hört?? är jag inte bjuden tro??? :´(

2007-10-09 @ 17:38:22
Jessica

Farmor kanske har glömt bort det. Ibland tror hon att hon har sagt det till både dig och pappa, men hon har sagt det till en av er två gånger.

2007-10-09 @ 19:38:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0