Det var bättre förr

Fick ett gothiaryck förut igen, får ju sånna ibland, så jag var inne och läste historik på gothias hemsida, och vad ser jag där jo att G15 2005 bjöd på en mycket fin och härlig fotboll. Sen så ser jag att de vi åkte ut mot i kvartsfinalen var de som vann i år, så det var inte så illa pinkat av oss. Gaah saknar gothia tror jag.


Känner att jag måste få ett städryck inatt, för annars måste jag städa imorrn på dan, men då ska jag ner på stan och avboka körlektionen, sen så får jag se vad som händer och fötter imorgon.

Nu har jag inget mer att säga förutom att allt mitt hopp står till Josefin, jag litar på att hon hittar nåt.  



Kommentarer
Anonym

min hopp?

2007-10-29 @ 12:53:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0