De jävlarna borde skjutas . . . . . . . . . . . . . . .

Tro det eller ej idag ringde det en sån där  jäkel igen. Gaah det måste ju vara mig de vill nåt eller? för de fattar väl att alla andra människor jobbar, och det är bara den här veckan de har ringt. Fast det är ju klart de kanske tror att de är hemma med sina barn på lovet, pappa är då inte hemma med mig, eller jo på fredag men då är typ alla på metso ledig så då hade han väl inte så mycket val. Mamma som är ledig idag var ju så klart inte hemma när det ringde så det slutade ju aldrig ringa heller så det var bara att kliva upp, men när jag lyfte luren så la de på så hur som helst så hann jag inte svara. För övrigt var det inte samma nummer som igår heller, så det betyder ju att det komma ringa flera olika sånna där hit.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, eller jo vi skulle bort till farmor och äta, men det är ju ikväll det så vad händer fram tills dess?

(Rubriken är en låt för er som inte visste det)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0