Dan före kanelbullensdag!

Idag så slutade vi klockan 11, för alla lärare skulle på nåt grejs. Så då gick jag och Jossi på subway, där det var en himla kö. Men iaf så köpte vi en macka var och sen åkte vi hem och åt. Sen så började vi baka bullar, vi bakade och bakade.

Så då sa Jossi åt fille att komma bort och äta lite bullar, sen så sa hon åt Emil att komma upp och lämna igen filmerna och äta lite bulla. Han kom och han åt bullar och så måste det ha brunnit för honom, hahah. Något stog inte rätt till iaf. Kan ju säga att några av bullarna blev väldigt misslyckade om man säger så. Haha ser inte ut som en bulle iaf.

Haha jäklar vad jag har skrattat idag, var nog längesen jag skrattade så mkt, haha. Ett tag vet jag inte vad jag skrattade åt, jag skrattade åt fille och han skrattade för att jag skrattade så roligt haha.

Ikväll så ska jag och Josefin gå på bio, fast Jossi har bullemi. Vi ska se supersugen iaf, bara så att ni vet.


Kommentarer
sune

hahaha BULLEmi xD

2007-10-04 @ 19:04:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0