Dan före dan

Nu så är det bara ett prov kvar tills det är lov =) Sen imorrn så är det idrott =) men min rygg mår fortfarande inte så bra, när jag skulle gå hem idag så var den helt cp men sen så har den börjat bli lite bättre får hoppas att den blir ännu bättre tills imorrn =)

Jaa ikväll så ska jag plugga samhälle, typ riksdagen och sånt, har läst typ igenom det de andra har skrivit men jag fattar typ ingenting, allt blev bara förvirrande, kändes som om jag kunde mer innan jag började läsa =/ tragiskt men sant.

Efter imorrn så är det lov iaf något skönt det ska bli. Göteborg blev det ju som sagt inte för jag hann inte få tag i några matchbiljetter =( får väl se om man hittar på nåt annat, nåt lär jag ju hitta på.


Kommentarer
Fabbo Pelle

Du får åka ut till kussen och hjälpa henne med hundvakteriet om du har lite göra ;-)

2007-10-26 @ 13:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0