Arg som ett bi

Detta kommer inte att bli någon snäll blogg, så om ni inte vill bli sura på mig, så läs inte.


..... skulle göra PowerPoint presentationen, så jag och Joss har typ suttit hela dan och väntat på att .....ska logga in, vilket hon äntligen gör klockan 21. Så då skickar hon den, och då är typ ingenting gjort förutom det jag hade gjort före, eller frågorna som stod på papperet var nerskriva.


SÅ då blev vi lite sura och jag började göra powerpointen, eftersom Joss hade skrivit ihop vad vi skulle säga och vi hjälptes åt med patienfallet, då blev det rättvist. Sen så när jag var klar så skickade jag det till Joss så att hon godkände det. Och sen fråga den här personen om vi skulle göra klart allt imorrn innan biologin men då sa vi att vi redan var klar. Egentligen så tycker vi inte att ... borde vara med på redovisningen, men dte kan man ju inte driekt säga nu.


Men vi får inte ens ett tack, fy fan. Blev skit sur, Joss blev också sur tror jag. Är riktigt irriterad nu som ni kanske märker. Tur det finns nån som gör en glad iaf, typ Joss med nån kommentar :)



Kommentarer
ett argt bi

morrrr

2007-10-14 @ 23:05:43
vickan

egentligen borde det vara jag som ska redovisa :D:D nejdå men jag vill faktiskt vara med och höra, ska fråga monika ;)

2007-10-15 @ 21:59:33
URL: http://viktoriaaas@hotmail,com
.....

gjorde jag inte? :O tyckte att jag tackade er och sa att jag ska göra mer en annan gång, hade inte hunnit mer - om du kan förstå det.. Det var iaf inte meningen att de skulle bli som de blev, inte alls, de hoppas jag ni förstår ! Förstår om ni vart sur, kände mig riktigt besviken över min insats som var långt ifrån klar, men försökte återgällda delar av den...
sa också då jag skickade den att den inte var färdig..

Ledsen att jag gjorde er besviken, jag hoppas verkligen inte att det händer igen

2007-10-21 @ 13:39:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0