Trötter

Igår så var jag barnvakt och trodde aldrig jag skulle komma hem, och när jag äntligen var påväg hem så fick brandkåren utryckning så då fick vi vänta några minuter extra. Så jag är väldigt trött idag.

NU så sitter jag på engelskan och gör ingenting, för jag har min bokanalys hemma, så jag kan inte skriva på den, för övrigt så är jag klar med den, så jag tänker bara sitta här och låta tiden gå nu typ =) hehe. Har ju inget att göra som sagt.

Sen ska vi på friskis på idrotten, får väl se vad det är för något där, jag trodde att det var ett vanligt friskispass men det någon sa att det skulle vara yoga, haha jag vet inte alls jag men men.


Kommentarer
Anonym

neeeeeeeeeej inte yoga!!!!!!!!!!!!! jag kan inte sånt

2007-11-30 @ 10:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0