Trötter

Imorse så vaknade jag av ett sms halv 9 sen så kunde jag inte somna om så, låg och kollade på tv ett tag sen så klev jag upp och då hade mamma bakat bröd, så blev nyba´kat bröd till frulle, sen så åkte jag och pappa ut på birsta, han skulle kolla in de nya butikerrna, men det tog inte så långtid eftersom det var jag och pappa och då brukar allt gå fort.

Sen så åkte vi ut till pappas jobb, han håller på och tvättar bilen nu, och jag sitter här och skriver, jag skulle fixa någonting men det kom jag inte ihåg vad det var, så får vänta tills han kommer in hit igen. Jaghar iaf tagit min obligatoriska cacao creme. Sen vet jag inte vad som händer och fötter, den som lever får se helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0