Torsdag

Imorse när jag skulle kliva upp så var jag väldigt trött, orkade knappt öppna ögonen, men jag tog mig upp iaf och pallrade mig iväg till bussen, men eftersom bussen körde så sakta så hann vi inte med kvart över bussen ifrån stan, så då fick vi glatt vänta till halv 9.

På skolan så var allt tråkigt som vanligt, torsdagar är en äkta naturnörds älsklingsdag, men jag hatar torsdagar för de är just sånna dagar. Efter skolan så gick jag in till stan och där träffade jag farfar så att jag fick mitt vaccin och sen så gick jag och tog spruta och jag var så duktig =)

Sen åkte vi till farmor och farfar och hämtade min dator, som nån gubbe hade kollat på idag, och där var Vicki så då tyckte hon att jag skulle följa med ut till Birsta. Så jag följde med och vi började med att käka på kebaben i Timjå, en sallad med vitlöksdressing så jävla gott.

Sen åkte vi mot Birsta, Pelle skulle på Jula så vi tänkte börja där, vi hade väl en jäkla tur som åkte gamla E4 till Birsta för det var kö på motorvägen för att komma in till Birsta, men vi kom fram, och tur hade vi att vi hittade en parkeringsplats också, så jag och vicki sprang in på skopunkten, men vi hittade inga skor.

Så vi åkte mot birsta city och Vicki hittade en jacka, en väldigt fin sådan, sen så hittade vi en kofta också, eller vad man kallar det. Efter det bar det av mot fridhemsgatan 100, där vi väntade på att Bullis och Kerstin skulle komma så att vi kunde säga hej till dem. Jag och Vicki fick iaf med oss varsin xider med oss hem iaf.

Kerstin hade klippt sig såg vi, väldigt kort och ja hon såg nog yngre ut tror jag, sen så skjutsade de hem mig och då började jag baka till mammas jobb och så kollar jag på tv, inte för jag vet om det är någonting att kolla på, men så är det iallafall.                             

Imorrn så är det Poetryslam på skolan, ingen aning om vad det innebär, vet bara att det gör så att vi missar vår idrott och den är ju en av de få lektioner som man vill ha.


image10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0