Tisdag

Idag så var det en kortdag, men jag är ändå så trött, eller ja jag är slut tror jag. När jag kom hem så skrev jag lite på medicinen som jag trodde jag var klar med, men Jossi hade ju skrivit patientfall på 4 sidor och jag på 1, så då antog jag att man skulle skriva mer, men sen hörde jag att ett normalt patientfall var på 1½ sida, så jag vet ingenting jag.

Sen har jag varit och spunnit också, det heter så va? Det var skönt så in i helvete efterråt, höll på att tappa bena ett tag men det gick som tur var över.


Nu ska jag kolla på hockey och hejja på MODO.



Kommentarer
josssssssssss

ny design också minsann. jag kommenterar det i det här inlägget bara för att det var 0 kommentarer här. höhöhöhöh :D

2007-11-21 @ 16:49:15
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0