Söndag

Det jag skrev nyss blev tydligen inte sparat och jag orkar nog inte dra om allt igen, så det får bli en liten kortare version av den.

Idag så är det söndag och det var meningen att jag skulle plugga kemi, men så har det inte blivit, har varit på stan i flera 100 år kändes det som men det var det nog inte. När jag kom hem så pluggade jag litegrann men sen kom jag till oxidationstal så då gav jag upp för det fattar jag ingenting av.

Sen såg jag ranking the stars, haha det är ett jäkla underligt men ganska roligt program och nu funderar jag på att gå och lägga mig, även om det är 12 timmar kvar tills jag ska kliva upp. Plugga tänker jag inte göra för jag blir så sur när jag inte förstår och då ger jag upp på engång, japp sån är jag.

Nu har mamma bakat pepparkakor så nu ska jag käka en sån, sen får jag se vad jag som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0